• Rinkodara internete (5 mokymas) •

Reklama socialiniuose tinkluose

54 min +testai
Priskirti mokymą

Turite prekę ar paslaugą, kurią norite parduoti? Norint parduoti, reikia, kad tikslinis vartotojas apie ją žinotų. Kaip žinia, dabar bene kiekvienas verslininkas vartotojų ieško socialiniuose tinkluose. Jūs irgi svarstote reklamuotis juose, bet nežinote, nuo ko pradėti bei kaip tai veikia ir, iš viso, ar apsimoka?

Kviečiame žiūrėti marketingo specialisto Žydrūno Sadausko video seminarą „Reklama socialiniuose tinkluose“. 

 

 

Aktualumas

  • Interneto marketingo specialistams;
  • El. Komercijos projektų savininkams ir vystytojams;
  • Besidomintiems reklama ir internetiniu verslu.

     

Nagrinėjami klausimai

  • Kokios yra svarbiausios socialinių tinklų savybės ir veikimo principai?
  • Kokia socialiniuose tinkluose besilankančių vartotojų elgsena?
  • Ką būtina žinoti, prieš einant į socialinius tinklus (pvz. jų tipą, dydį, tikslinę auditoriją ir pan.)?
  • Kokius veiksmus reikia atlikti, prieš pradedant veiklą socialiniuose tinkluose?
  • Kodėl netiesioginė reklama socialiniuose tinkluose ženkliai veiksmingesnė nei komercinė?
  • Koks turi būti įmonės Facebook puslapis, kaip bendrauti su vartotoju?
  • Kodėl socialiniai tinklai nėra pardavimų kanalai, o viešųjų ryšių strategijos dalis?
     

 


Priskirti mokymą

Vertinimų komentarai
Vilius R.
As irgi sakau - daugiau video apie e-rinkodara!

vidas t.
kazkas labai neblogo.

marija l.
daugiau video apie interneto reklama!

Raimonda P.
Patiko visos seminaro dalys, išgirdau dalykų, apie kuriuos net nebūčiau pagalvojusi. Ačiū!

Migle D.
Per savaitgali perziurejau visus Sadausko video, labai patiko, suzinojau tikrai vertingu dalyku!

Sandra G.
Mokymo dėka sužinojau, kad pasirodo be Facebook yra ir daugiau socialinių tinklų!

(4.67/6 balsai)

KOMENTARAI
6
PERŽIŪROS
63
zydrunas sadauskas
LEKTORIUS

Unikalių asmeninių talentų atskleidimo metodikų treneris! Eriksoninės hipnozės praktikas! Jis jau daugiau nei ketveri metai studijuoja ir taiko praktikoje įvairiausias metodikas, kurios leidžia per kiek įmanomą trumpesnį laiką nustatytį pagrindinius žmogaus charakterio parametrus. Žydrūno praktikuojamos metodikos yra: VEIDOSKAITA - prieš 2700 metų senovės Kinijoje atsiradusi metodika, kuri leidžia pakankamai tiksliai nusakyti pagrindinius žmogaus charakterio parametrus pagal jo veido bruožus, PROFAILINGAS - Rusijos spec. tarnybų ir psichiatrų sukurta metodika, kuri leidžia pagal žmogaus aprangą ir elgesį nustatytį dominuojančius žmogaus charakterio psichotipus. Dar viena metodika, kurią jis praktikuoja yra kūno kalbos ir mikro veido išraiškų "skaitymas", kuris išduoda tikruosius žmogaus ketinimus ir reakciją į informaciją.


Mokymai
interneto marketingo laboratorija, vsi

Profesionalų komanda, siūlanti efektyvius sprendimus verslui internete: SEO konsultacijas, internetinės rinkodaros strategiją, partizaninio marketingo sprendimus.


Susiję mokymai: