• Rinkodara internete (5 mokymas) •

Reklama socialiniuose tinkluose

54 min +testai

Turite prekę ar paslaugą, kurią norite parduoti? Norint parduoti, reikia, kad tikslinis vartotojas apie ją žinotų. Kaip žinia, dabar bene kiekvienas verslininkas vartotojų ieško socialiniuose tinkluose. Jūs irgi svarstote reklamuotis juose, bet nežinote, nuo ko pradėti bei kaip tai veikia ir, iš viso, ar apsimoka?

Kviečiame žiūrėti marketingo specialisto Žydrūno Sadausko video seminarą „Reklama socialiniuose tinkluose“. 

 

 

Aktualumas

  • Interneto marketingo specialistams;
  • El. Komercijos projektų savininkams ir vystytojams;
  • Besidomintiems reklama ir internetiniu verslu.

     

Nagrinėjami klausimai

  • Kokios yra svarbiausios socialinių tinklų savybės ir veikimo principai?
  • Kokia socialiniuose tinkluose besilankančių vartotojų elgsena?
  • Ką būtina žinoti, prieš einant į socialinius tinklus (pvz. jų tipą, dydį, tikslinę auditoriją ir pan.)?
  • Kokius veiksmus reikia atlikti, prieš pradedant veiklą socialiniuose tinkluose?
  • Kodėl netiesioginė reklama socialiniuose tinkluose ženkliai veiksmingesnė nei komercinė?
  • Koks turi būti įmonės Facebook puslapis, kaip bendrauti su vartotoju?
  • Kodėl socialiniai tinklai nėra pardavimų kanalai, o viešųjų ryšių strategijos dalis?
     

 



Vertinimų komentarai
Vilius R.
As irgi sakau - daugiau video apie e-rinkodara!

vidas t.
kazkas labai neblogo.

marija l.
daugiau video apie interneto reklama!

Raimonda P.
Patiko visos seminaro dalys, išgirdau dalykų, apie kuriuos net nebūčiau pagalvojusi. Ačiū!

Migle D.
Per savaitgali perziurejau visus Sadausko video, labai patiko, suzinojau tikrai vertingu dalyku!

Sandra G.
Mokymo dėka sužinojau, kad pasirodo be Facebook yra ir daugiau socialinių tinklų!

Komentarai
(4.67/6 balsai)

KOMENTARAI
6
PERŽIŪROS
66
zydrunas sadauskas
LEKTORIUS

Kingstono universiteto absolventas, turintis 7 metų rinkodaros ir internetinio marketingo darbo Didžiojoje Britanijoje patirtį. Konsultacinės kompanijos “Interneto marketingo laboratorija” (IML) vadovas, Lietuvos partizaninio marketingo sąjūdžio įkūrėjas. Žydrūnas partizaninio marketingo paskaitas veda Vilniaus universitete, aktyviai konsultuoja stambiausias Lietuvos įmones e-rinkodaros strategijų formavimo klausimais bei vedantis rinkodaros seminarus ir praktinius mokymus Lietuvoje.


Mokymai
interneto marketingo laboratorija, vsi

Profesionalų komanda, siūlanti efektyvius sprendimus verslui internete: SEO konsultacijas, internetinės rinkodaros strategiją, partizaninio marketingo sprendimus.


Susiję mokymai: