Klausimai - atsakymai

Laba diena. Ačiū. Labai patiko vartotojų segmentavimas ir parodymas aiškiai, kaip skiriasi. Šeimai, vyrui, moteriai. Čia stambios gupės. O jei smulkinti dar į tikslines grupes. Gal yra kur pasiskaityti? Kaip jiems užsinorėti retai keičiamus daiktus atsinaujinti? Antklodes. čiužinius. Jei įdomu turiu pavykusį naujienlaiškį, kurį siuntėm įmonių vadovams su siūlimų reklamuotis ir užsisakė iš pirmo karto. Pagarbiai Aušrinė Uab interjerų vizija interjeruvizija@gmail.com


Sveiki, Idealus variantas jeigu jūsų techninės galimybės suteikia galimybę segmentuoti jūsų naujienlaiškio skaitytojus į kuo didesnį ir tikslesnį kategorijų skaičių. Daugeliu atveju tai pakankamai sudėtinga dėl nedidelio informacijos kiekio, kurį turime apie vartotoją. Nežiūrint į tai segmentavimas pagal pirkimo istoriją yra idealiausias ir universaliausias sprendimo būdas. Pavyzdžiui, jeigu žmogus pas jus perka tik ekologiškos linijos produktus, yra didelė tikimybė, kad gavęs būtent šios kategorijos pasiūlymą jis tikrai susidomės jūsų siūloma preke. Pagarbiai Žydrūnas Sadauskas