Deja poo in social media

  • 1.
    Deja poo in social media
    0:39:06


Pranešime kalbama apie prekinių ženklų komunikaciją socialinėse medijose. Interpretuojama, kaip prekiniai ženklai "kabina" vartotojus. 

Prekinių ženklų komunikacija siekiama paveikti vartotojus tiek technine, tiek emocine prasme, o norint išssiskirti turi daryti ką nors kitaip.  

Ką ir kaip daryti?

Būtina kiek įmanoma daugiau padidinti produkto ar paslaugos suvokiamos vertės didinimą. Apie tai, plačiau pranešime. 

Vertinimų komentarai

Simona

Iveta

Giedrė

Jurate
Awsom

Donatas
Pukui

Lina
Nerealu!

Vitolda
Įdomu.

Gediminas
Geros įžvalgos ir idėjos. Labai trikdo lietuvių ir anglų kalbų mišinys tuose pačiuose sakiniuose ir kai kurių dalykų nuvertinimas.

vasare
super

Akvilė
Puikus metaforų pasirinkimas ;)

Augutis
Įvertinčiau devynetu, bet gaila, yra tik 5 žvaigždės :) Kas žiūrėjo, žino apie ką aš :)

(4.82/11 balsai)

KOMENTARAI
11
PERŽIŪROS
349

Tomas Nemura

tomas nemura

PRANEŠĖJAS

Pagrindinės kompetencijos: rinkodaros strategijų kūrimas ir valdymas, skaitmeninė / socialinių tinklų komunikacija, pardavimai.

Mokymai
2

Login

login
LOGIN yra didžiausias interneto ir technologijų bendruomenės susibūrimas Baltijos šalyse, kasmet sutraukiantis daugiau nei 80 pranešėjų ir 3500 dalyvių iš viso pasaulio.