• Egu.lt
  • Kiti egu mokymai
  • Kaip efektyviai ir taisyklingai treniruotis sporto klube (Mokymus sudaro 3 ak. val.)

Kaip efektyviai ir taisyklingai treniruotis sporto klube (Mokymus sudaro 3 ak. val.)

  • 1.
    Prezentacija
    0:01:19
  • 2.
    Kaip efektyviai ir taisyklingai treniruotis sporto klube
    0:29:59

Priskirti mokymą

Mokymą parengė bei už vaizdo ir garso kokybę atsako VšĮ „Sportininkų mokymų centras“.

 

Praktiniame vaizdo seminare parodysime populiariausius pratimus sporto klube bei išaiškinsime, kaip juos atlikti taisyklingai. Taip pat papasakosime, kokius raumenis kiekvienas pratimas treniruoja bei pakalbėsime apie taisyklingą apšilimą.

 


Aktualumas

Vaizdo seminaras naudingas visiems, sportuojantiems ir besimankštinantiems su svarmenimis bei treniruokliais tiek sporto klubuose, tiek namuose.


Tikslai

  • Išmokyti taisyklingai mankštinis;
  • Nedaryti klaidų mankšinantis;
  • Išvengti traumų treniruočių metu.


Nagrinėjami klausimai

  • Kaip taisyklingai atlikti pratimus sportuojant?
  • Koks turi būti kvėpavimas atliekant pratimus?
  • Kodėl reikalingas apšilimas prieš treniruotę?
  • Kaip teisingai apšilti, naudojant bėgimo takelį, elipsinį treniruoklį, dviratį?
  • Kokie turėtų būti raumenų tempimo pratimai apšylant?
  • Kaip taisyklingai atlikti štangos stūmimo pratimą?
  • Kaip taisyklingai atlikti vertikalios traukos pratimą?
  • Kaip taisyklingai daryti atsilenkimus?
  • Kaip taisyklingai atlikti horizontalios traukos pratimą?
  • Kaip taisyklingai atlikti svarmenų kėlimo pratimą gulint ant suoliuko?
  • Kaip taisyklingai daryti atsilenkimus romėniškoje kėdutėje?
  • Kaip taisyklingai daryti atsispaudimus „atvirkščiai“?
  • Kaip taisyklingai atlikti kojos vedimo atgal pratimą?
  • Kaip taisyklingai atlikti rankų lenkimo su štanga stovint pratimą?
  • Kaip taisyklingai atlikti pilvo preso treniravimo pratimą?
  • Kaip taisyklingai atlikti kojų lenkimo gulint pratimą?
  • Kaip taisyklingai atlikti kojų tiesimo sėdint pratimą?
  • Kaip taisyklingai atlikti suvedimo bloke pratimą?
  • Kaip taisyklingai atlikti svorių kėlimo į viršų pratimą?
  • Kaip taisyklingai atlikti pratimą kojoms?

 

Šis seminaras yra tinkamas kūno kultūros ir sporto veiklos leidimams pratęsti. Norėdami gauti sertifikatą, patvirtinantį seminaro išklausymą, atsiųskite mokėjimo prašymo patvirtinimą el. paštu: info@sportininkumokymai.lt

Mokymus sudaro 3 ak. val. 

 


 

Vertinimų komentarai

Monika

Ugnė

Margarita

Dalia

Eglė
Informatyvu

Renata
Aiškiai ir suprantamai

Donata

Aušrys

Julius

brigita

Jolita
Video medziaga tikrai vertinga, norit taisiklingai sportuoti ir nesusizeisti. Taip pat lengvai ziurejosi, buvo idomu

Erikas
Mažai akcentų baziniams pratimams, pvz. štangos spaudimo veiksme visiškai neakcentuojama štangos kėlimo trajektorija, kampas tarp alkunių ir kūno, riešų padėtis, menčių suvėdimas. Suvedus mentis gaunamas mažas tiltelis, kuris ir turėtų būti, o ne visiškas apatinės nugaros dalies prispaudimas prie suolelio.

10800 ak. val. + klausimai lektoriui
(4.46/210 balsai)

KOMENTARAI
210
PERŽIŪROS
247

Mantvydas Ruplys

mantvydas ruplys

TRENERIS

Aerobikos instruktorius. Grupinių užsiėmimų bei asmeninių treniruočių instruktorius.

Sportininkų mokymų centras, VšĮ

sportininku mokymu centras, vsi
2011 metų lapkričio 23 dieną įsteigta viešoji įstaiga „Sportininkų mokymų centras“ sėkmingai vykdo savo organizacijos įstatuose numatytą veiklą – teikti paslaugas, susijusias su sportininkų ir treneri