• Egu.lt
  • Kiti egu mokymai
  • Kaip parduoti bilietus ir abonementus į sporto renginius? (Mokymus sudaro 5 ak. val.)

Kaip parduoti bilietus ir abonementus į sporto renginius? (Mokymus sudaro 5 ak. val.)

  • 1.
    Prezentacija
    0:09:50
  • 2.
    Žiniasklaidos svarba
    0:14:13
  • 3.
    Klubo struktūra
    0:05:46
  • 4.
    Sezono scenarijus
    0:06:39
  • 5.
    Sporto bendruomenės kūrimas ir jos svarba
    0:02:42
  • 6.
    Duomenų bazės sukūrimas
    0:04:36
  • 7.
    Pardavimų taikiniai bilietams ir abonementams
    0:19:44
  • 8.
    Kurioje teritorijoje mes dirbame?
    0:12:36
  • 9.
    Sporto renginio, varžybų scenarijus
    0:15:12
  • 10.
    Reklama
    0:01:32

Priskirti mokymą

Mokymą parengė bei už vaizdo ir garso kokybę atsako VšĮ „Sportininkų mokymų centras“.

 

Ar kada nors susimąstėte, kiek reikia įdėti darbo, kad tos varžybos įvyktų, o visos sporto rūmų kėdės būtų užpildytos žiūrovais? Juk vieniems stebėti varžybas salėje nepatinka todėl, kad trūksta komentatoriaus įžvalgų, kiti varžybas stebi namie, nes taip pigiau. Kaip šias problemas paversti privalumais? 


Tam reikia ne tik gerai išmanyti rinkodarą, bet ir suvokti sporto bendruomenės poreikius, turėti tinkamą duomenų bazę, susidaryti varžybų scenarijų ir jį reklamos būdu perteikti auditorijai. 


Aktualumas

  • Vadybininkams;
  • Sporto vadybininkams;
  • Sporto srities darbuotojams;
  • Visiems suinteresuotiems žmonėms, kurie domisi sporto verslu.
     

Tikslai

  • Supažindinti su pagrindinėmis sporto vadybos taisyklėmis;
  • Pasidalinti ilgamete darbo su geriausiomis Lietuvos ir užsienio sporto organizacijomis patirtimi.
     

Nauda

  • Sužinosite, kokia turėtų būti sporto organizacijos struktūra;
  • Išmoksite, kaip paruošti tinkamą viešinimo scenarijų sezonui.
  • Išaiškinsite, kaip nepapulti į savo jėgų pervertinimo spąstus;
  • Sužinosite netradicinius problemų sprendimus valdant sporto organizacijas.

     

Nagrinėjami klausimai

  • Kodėl svarbu užsiimti socialine veikla?
  • Kodėl bilietai į rungtynes negali būti dalinami nemokamai?
  • Kaip paruošti tinkamą veiklos scenarijų sezonui?
  • Kaip palaikyti komunikaciją su sporto bendruomene?
  • Kokia duomenų bazė yra naudinga? Kaip ją sukurti?
  • Ar geras klubo produktas užtikrina gerą klubo vystymąsi?
  • Kodėl klubo marketingo planas turi būti suderintas su bilietų pardavimo planu?
     

Šis seminaras yra tinkamas kūno kultūros ir sporto veiklos leidimams pratęsti. Norėdami gauti sertifikatą, patvirtinantį seminaro išklausymą, atsiųskite mokėjimo prašymo patvirtinimą el. paštu: info@sportininkumokymai.lt

Mokymus sudaro 5 ak. val. 

Vertinimų komentarai

Andrius

Jelena

Liutauras

Tomas

Rimantas

Renata

Gajus

Sergejus Petuchovskis

Olėgas
Suprantamai, su daug pavyzdžių iš asmeninės patirties, išdėstė.

Grazina

Modestas

Andrius
Visada nauja informacija yra naudinga

1 val 23 min + klausimai lektoriui

(4.36/107 balsai)

KOMENTARAI
107
PERŽIŪROS
48

Gediminas Navikauskas

gediminas navikauskas

LEKTORIUS

Krepšinio klubo „Budivelnik“ generalinis direktorius.

Sportininkų mokymų centras, VšĮ

sportininku mokymu centras, vsi
2011 metų lapkričio 23 dieną įsteigta viešoji įstaiga „Sportininkų mokymų centras“ sėkmingai vykdo savo organizacijos įstatuose numatytą veiklą – teikti paslaugas, susijusias su sportininkų ir treneri