Visi žinome, kad dalis prekių ženklų iš karto sukuria įsimintinas ir sėkmingas reklamines kompanijas, o kitiems, deja, taip nepavyksta. Tačiau kur slypi sėkminga istorija?
Arijus Žakas video įraše aptaria svarbiausius klausimus:
Kodėl agentūros yra linkusios skirstyti klientus į blogus ir gerus?
Koks turėtų būti geras santykis tarp kliento ir įmonės?
Kaip pelnyti kliento meilę?
Ką agentūra galvoja apie klientą?
Vertinimų komentarai
Asta
Nepatiko žodis prievarta, turi negatyvų krūvį. Mano požiūriu geri ir ilgalaikiai santykiai nesuderinami su prievarta. Paskeisčiau kaip bendradarbiauti su savo agentūra. Patiko pateiktos naudingos ir prasmingos įžvalgos.
Vytautas
%domus prane6imas, bet pritaikytas visiems.
Algirdas
Gerai ir paprastai išdėstyta medžiaga. Lengva iš paprastų dalykų padaryti sudėtingus. Genialu padaryti paprastą ir praktiškai naudingą pranešimą. Sėkmė tikrai priklauso nuo gero ryšio su žmonėmis.
LOGIN yra didžiausias interneto ir technologijų bendruomenės susibūrimas Baltijos šalyse, kasmet sutraukiantis daugiau nei 80 pranešėjų ir 3500 dalyvių iš viso pasaulio.
Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje
naudojame slapukus (angl. cookies), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto
naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.
Plačiau.