Optimali mityba šiuolaikiniame sporte (Mokymus sudaro 5 ak. val.)

  • 1.
    Prezentacija
    0:05:32
  • 2.
    Sportuojančiųjų mitybos ypatumai ir energetiniai poreikiai
    0:14:11
  • 3.
    Balansas, šiuolaikinė mityba ir jos problemos
    0:22:20
  • 4.
    Statybinės medžiagos, vitaminai ir fizinė veikla
    0:29:53
  • 5.
    Vanduo ir sportiniai gėrimai
    0:12:13
  • 6.
    Oksidacinis stresas sporte
    0:04:58
  • 7.
    Problemos
    0:25:08
  • 8.
    Optimalus maitinamųjų komponentų parinkimas pagal skirtingus fizinius krūvius
    0:48:33

Priskirti mokymą

Mokymą parengė bei už vaizdo ir garso kokybę atsako VšĮ „Sportininkų mokymų centras“.


Visi žinome, kad nuo maisto pasirinkimo priklauso mūsų savijauta ir sveikatos būklė, o tai ypač aktualu žmonėms, kurie intensyviai užsiiminėja sportu arba planuoja tai daryti.

A.Kožajeva paaiškins, kaip šiuolaikinė mityba yra susijusi su sveikatos problemomis, optimalaus maitinimosi ypatumais, fizine būkle, pateiks metodiką kaip atstatyti organizmą po intensyvaus pasiruošimo varžyboms ir kaip teisingai parinkti maitinamuosius komponentus pagal skirtingus fizinius krūvius. Paaiškins, kokie yra valgiaraščio sudarymo principai. 

Aktualumas:

Šis mokymas skirtas: sporto treneriams, sportininkams ir sportuojantiems, sporto organizacijų vadovams, pedagogams ir kitiems suinteresuotiems asmenims.

Nauda:

Mokymo metu atskleidžiamos efektyvios šiuolaikinio sporto mitybos tendencijos. 

Nagrinėjami klausimai:

  • Sportuojančiųjų mitybos ypatumai;
  • Sportuojančiųjų energetiniai poreikiai;
  • Balanso koncepcija;
  • Šiuolaikinė mityba ir su ja susijusios problemos;
  • Optimalus maitinamųjų komponentų parinkimas pagal skirtingus fizinius krūvius;
  • Statybinės medžiagos;
  • Vitaminai ir fizinė veikla;
  • Maistinės medžiagos energijos palaikymui;
  • Vanduo ir sportiniai gėrimai;
  • Oksidacinis stresas sporte. Maisto kaip antioksidantų šaltinio reikšmė;
  • Optimalaus maitinimosi ypatumai: treniruočių periodu, varžybiniu laikotarpiu ir atsistatymui;
  • Valgiaraščio sudarymo principai;
  • Maisto paruošimo taisyklės;
  • Maisto produktų grupės.

 

Šis seminaras yra tinkamas kūno kultūros ir sporto veiklos leidimams pratęsti. Norėdami gauti sertifikatą, patvirtinantį seminaro išklausymą, atsiųskite mokėjimo prašymo patvirtinimą el. paštu: info@sportininkumokymai.lt 

Mokymus sudaro 5 ak. val. 

Vertinimų komentarai

Danguolė

Vilma
Puikiai ir aiškiai pateikta informacija.

Dalia

Karolis

Greta

Vadim

Justinas

Inga
Suzinojau daug naudingos informacijos.

Janina

Svetlana
Pastebėjau, kad šiame seminare dėstoma informacija apie linų sėmenų aliejų prieštarauja mano turimoms žinioms, gautoms iš daugelio kitų šaltinių. Teigiama, kad linų sėmenų aliejus yra iš omega-6, kurio mes pakanakamai gauname ir iš kito maisto ir kad mūsų organizmui labiau reikia omega-3, kurio yra žuvies taukuose. (seminaro įrašo 20:04). Tačiau, kaip ir minėjau, kiti duomenys atskleidžia, kad šaltai spaustame linų sėmenų aliejuje net du kartus daugiau linoleno (omega – 3) riebalų rūgščių nei žuvų taukuose. (informacijos šaltinis: http://www.pasveikpats.lt/lt/straipsniai/skaityti/stebuklingos-linu-semenu-aliejaus-galios--gydo-net-vezi-?id=196) Nurodyta, kad 100 gramų linų sėmenų turi 42,2 g. riebalų, iš kurių polinesotieji - 27,73 g. (omega-3 - 22,81 g., ir omega-6 - 5,93 g.). Informacijos šaltinis: http://www.asportas.lt/blog/linu-semenys/

Nastia

Vaida

2 val 37 min + klausimai lektoriui

(4.64/146 balsai)

KOMENTARAI
146
PERŽIŪROS
193

Alina Kožajeva

alina kozajeva

SPORTO MITYBOS SPECIALISTĖ

Alina Kožajeva - daugelio tarptautinių sporto mitybos mokymų dalyvė. NIKE konvencijų dalyvė.

Sportininkų mokymų centras, VšĮ

sportininku mokymu centras, vsi
2011 metų lapkričio 23 dieną įsteigta viešoji įstaiga „Sportininkų mokymų centras“ sėkmingai vykdo savo organizacijos įstatuose numatytą veiklą – teikti paslaugas, susijusias su sportininkų ir treneri