• Protinga reklama (4 mokymas) •

Reklamos priemonių gamyba

reklamos priemoniu gamyba

37 min + papildoma medžiaga + klausimai lektoriui


Priskirti mokymą

„Protingos Reklamos“ seminaro ketvirtoje dalyje pateikia praktinės informacijos apie reklamos priemonių gamybą – į kokius klausimus būtina atsakyti pradedant gamybą, kaip patiems susikurti prototipą, kokios yra prototipų kūrimo programos.

Aktualumas

  • Nuosavų verslų savininkams;
  • Marketingo specialistams;
  • WEB projektų vadovams;
  • Reklamos agentūroms;
  • Visiems, besidomintiems e-komercija, internetine rinkodara.



Nagrinėjami klausimai

  • Kokius veiksmus būtina atlikti prieš startuojant reklaminei kampanijai?
  • Kodėl reikia reklaminės kampanijos prelaunch‘o, kas jis toks yra?
  • Kokius rodiklius stebėti vykdant reklaminę kampaniją ir jai pasibaigus?
  • Kaip reklamos kampanijos rezultatų išvadas panaudoti kitoje kampanijoje?
  • Kokie yra reklaminės kampanijos stebėjimo įrankiai?

 

37 min + papildoma medžiaga + klausimai lektoriui

(Nėra balsų)

KOMENTARAI
0
PERŽIŪROS
15

Martynas Jokubauskas

martynas jokubauskas

VERSLININKAS

Interneto reklamos agentūros „INTERNET IDEAS“ įkūrėjas ir vadovas, interneto sistemų ir reklamos inžinierius, konsultantas, inovatorius.

Mokymai
6

INTERNET IDEAS LTD

internet ideas ltd
Interneto reklamos agentūra, kuri specializuojasi nestandartinių interneto reklamos kompanijų kūrime ir įgyvendinime.