• Egu.lt
  • Verslui
  • Tranzakciniai laiškai – neišnaudotos galimybės e-komercijai

Tranzakciniai laiškai – neišnaudotos galimybės e-komercijai

tranzakciniai laiskai neisnaudotos galimybes e-komercijai

10 min + klausimai lektoriui



Pranešimas skirtas rinkodaros specialistams.

Pranešimo tikslas - atkreipti dėmesį į tranzakcinius/automatinius laiškus, tokius kaip naujo kliento pasveikinimas, palikto prekių krepšelio priminimas, pirkimo patvirtinimas, sąskaita, slaptažodžio priminimas ir t.t. Šie laiškai privalo būti išnaudojami rinkodarai, nes vartotojai juos skaito 4 kartus labiau nei įprastus naujienlaiškius.

 

 

Aptariami, nagrinėjami klausimai

 

Tranzakcinių laiškų pavyzdžiai, kaip sukurti gerą naujo kliento pasveikinimą ir palikto prekių krepšelio priminimą, kas įmonėje turi būti atsakingas už tranzakcinius laiškus

 

 

Vertinimų komentarai

Įdomios įžvalgos. Rekomenduoju visiems, kas turi el. verslą.

Naudingas seminaras

(5.00/2 balsai)

KOMENTARAI
2
PERŽIŪROS
200

Ignas Rubežius

ignas rubezius

PRANEŠĖJAS

Mailer.lt / MailerLoop.com CEO (generalinis direktorius)

Webconsulting, MB

webconsulting, mb
Interneto rinkodaros konsultacijų įmonė, nuolat rengianti renginius interneto rinkodaros srityje.