Mark Dewings

mark dewings

SOUNDCLOUD

Mark‘as Dewings‘as yra muzikos svetainės „SoundCloud“ prekės ženklo ir marketingo komunikacijos vadovas. Jis yra atsakingas už prekės ženklo vystymo strategiją, reklamos kanalų planavimą ir komunikacijos vykdymą, „SoundCloud“ pozicijos rinkoje stiprinimą ir santykių su klientais užmezgimą bei valdymą.

Mark‘as Dewings‘as turi beveik 10 metų patirtį prekės ženklo stiprinimo ir reklamavimo srityje, yra dirbęs su tokiais pasauliniais prekiniais ženklais kaip Kodak, BP, Kraft, ir UPS. Prieš pradėdamas dirbti „SoundCloud“, jis buvo tarptautinės reklamos, rinkodaros ir ryšių su visuomene agentūros „Ogilvy & Mather“ Niujorke (JAV) partneris ir planavimo direktorius. Mark Dewings sukūrė verslo strategiją, kuri buvo paremta kūrybingais sprendimais ir intuicija bei orientuota į vartotojo požiūrį ir jo poreikius.

Mark‘as Dewings‘as turi menų magistro laipsnį, kurį įgijo Kembridžo universitete (Jungtinė karalystė), Ekonomikos ir politinės filosofijos mokslų srityje. Jis yra kilęs iš Jungtinės karalystės, 7 paskutinius metus praleido Šiaurės Amerikoje, o dabar gyvena Berlyne (Vokietija). Mark‘as Dewings‘as vis dar svajoja apie muzikanto karjerą, norėtų groti su grupe Milane (Italija) ir dirbti su kūrybine komanda Londone (Anglija).