Kaip savyje užvesti amžiną variklį? Kvėpavimo technikos sąmoningam poilsiui ir kasdienai

  • 1.
    Įžanga
    0:09:45
  • 2.
    Sąmoingo kvėpavimo ištakos
    0:04:15
  • 3.
    Apie sąvoką ir skirtingas technikas
    0:02:16
  • 4.
    Ką apie kvėpavimą kalba medicina?
    0:02:21
  • 5.
    Kvėpavimo funkcijos išskirtinumas ir ypatingumas
    0:02:37
  • 6.
    Kodėl verta kvepuoti pilna krūtine?
    0:07:04
  • 7.
    Kodėl kvepavimo pratikas renkas profesionalai?
    0:01:45
  • 8.
    Ar žinote, kad 70% ... ?
    0:01:56
  • 9.
    3 žingsniai vidinio variklio užvedimui
    0:05:01
  • 10.
    1 žingsnis. Stebėk
    0:23:32
  • 11.
    2 žingsnis. Atsipalaiduok
    0:17:41
  • 12.
    3 žingsnis. Kvėpuok
    0:04:47
  • 13.
    Kokios yra dvi natūralios kvėpavimo funkcijos mūsų organizme?
    0:00:52
  • 14.
    Žiovulys
    0:02:37
  • 15.
    Faktai apie žiovulį
    0:12:36
  • 16.
    Klausimų - atsakymų sesija
    0:09:51

Priskirti

Tai yra transliacijos įsigyjimo puslapis. Spauskite į krepšelį ir panaudokite nuolaidos kodą, kuri gavote el.paštu.

Jau greit atostogos, bet ar jų užteks? Kaip dažnai sau sakome: neturiu energijos, tingiu tingėti, nieko nebesinori, turiu sukaupti paskutines jėgas, darausi nepakantus draugams, kolegoms ir sau.

Ar norėtumėte žinoti būdą, kaip padėti sau, kad į atostogas išeitumėte ne tik kaip į reabilitaciją po darbingų ir įtampos kupinų metų? Ar norėtumėte, kad nereikėtų pusės atostogų laiko praleisti atsigaunant nuo emocinio ir psichologinio nuovargio? Kvėpavimo pratimai, kuriais lektorė pasidalins ir pademonstruos praktiškai, didina psichologinį atsparumą, mažina įtampą, harmonizuoja mintis, jausmus ir būsenas, suteikia energijos. Išmokime kvėpuoti gyvenimą kartu su Šarūne Lynikaite!

  • Ar žinote, kad 10 minučių sąmoningo kvėpavimo pratimų suteikia energijos kelioms valandoms į priekį?
  • Ar žinote, kad 99 proc. žmonių daro tam tikrus veiksmus manydami, kad ilsisi, bet pojūčio, kad pailsėjo ir atsirado energijos, žvalumo taip ir nesulaukia?
  • Ar žinote, kad, specialiai neskiriant laiko ilgiems atsipalaidavimo užsiėmimams, galima ilsėtis net ir triukšmingiausių pertraukų metu arba važiuojant spūstyse į namus po darbo? 
  • Pats efektyviausias, visada prieinamas ir nemokamas energijos atstatymo resursas jau yra mumyse. Kas tai? Kaip juo naudotis? Kaip šis resursas gali mus vėl „pastatyti ant kojų“ per labai trumpą laiką? Kaip jis įgalina dirbti savo darbą su užsidegimu, motyvacija ir kūrybingumu?

Šis resursas – tai kvėpavimas. Paskaitos metu sužinosime, kaip sąmoningai pasinaudoti kvėpavimu, kad:

  • regeneruotume savo vidinę energiją;
  • sužadintume kūrybiškumą;
  • padidintume koncentraciją;
  • ilgiau išlaikytume dėmesį;
  • pagerintume atmintį;
  • išliktume žvalūs ir energingi;
  • niekas neišmuštų iš vėžių ir neprarastume kantrybės.

Vertinimų komentarai

Nijolė

Sigita

Iveta

Eila

1 val 49 min + klausimai lektoriui
(4.75/4 balsai)

KOMENTARAI
4
PERŽIŪROS
58

Šarūnė Lynikaitė

sarune lynikaite

Lektorė

Sertifikuota sąmoningo kvėpavimo edukatorė, VšĮ „Kvėpuok gyvenimą LT“ direktorė.