Patyčių ir smurto atpažinimas ir stabdymas

  • 1.
    Prezentacija
    0:03:44
  • 2.
    Įžanga
    0:01:27
  • 3.
    Kas yra patyčios?
    0:00:10
  • 4.
    Patyčių apibrėžimas
    0:04:47
  • 5.
    Kuo patyčios skiriasi nuo mobingo?
    0:01:18
  • 6.
    Patyčių pasekmės
    0:00:10
  • 7.
    Patyčių psichologinės ir fiziologinės pasekmės
    0:01:35
  • 8.
    Patyčios veda prie savižudybės
    0:00:43
  • 9.
    Patyčios gimdo smurtą
    0:02:37
  • 10.
    Patyčių formos
    0:00:10
  • 11.
    Tiesioginės ir netiesioginės patyčios
    0:00:41
  • 12.
    Žodinės ir fizinės patyčios
    0:01:03
  • 13.
    Elektroninės patyčios
    0:01:02
  • 14.
    Sudėtinės patyčios
    0:00:57
  • 15.
    Patyčių paplitimas
    0:00:10
  • 16.
    Patyčių paplitimas makro ir mikro lygmenyse
    0:06:52
  • 17.
    Patyčių paplitimas Lietuvoje ir dinamika
    0:01:58
  • 18.
    Patyčių priežastys
    0:00:10
  • 19.
    Patyčių socialinės teorijos
    0:04:41
  • 20.
    Auklėjimas ir šeimos modelis
    0:03:15
  • 21.
    Pedagogas
    0:06:27
  • 22.
    Patyčios vyksta ir horizontaliai ir vertikaliai
    0:01:26
  • 23.
    Patyčių požymiai
    0:00:10
  • 24.
    Kokie yra patyčių požymiai?
    0:03:40
  • 25.
    Kokie vaikai tampa patyčių aukomis?
    0:01:10
  • 26.
    Kas tampa tais, kurie tyčiojasi?
    0:02:45
  • 27.
    Patyčių prevencija ir veiksmai, esant patyčioms
    0:00:10
  • 28.
    Pokyčiai neįmanomi be mokytojo asmenybės
    0:02:30
  • 29.
    Patyčių prevencija – viskas prasideda nuo suaugusiojo požiūrio
    0:11:33
  • 30.
    Tėvų elgesys patyčių atvejais
    0:04:19
  • 31.
    Mokymo santrauka
    0:03:55

Priskirti mokymą

Patyčios – viena dažniausių agresijos formų, kuriai šiuo metu skiriama nemažai dėmesio įvairiuose kontekstuose: moksliniuose tyrimuose, švietimo politikos analizėse, žiniasklaidos priemonėse ir, aišku, kasdieniame mokyklos ir šeimos gyvenime. 

Šių mokymų metu psichologas J. Belte tėvelius ir pedagogus supažindins su patyčių ir smurto priežastimis, kaip jas identifikuoti bei išmokys proaktyvių ir aktyvių veiksmų patyčių ir smurto profilaktikai ir eliminavimui.

 

Šis mokymas ypač bus naudingas tėvams, pedagogams, įvairių bendruomenių nariams, kurie siekia stabdyti patyčias Lietuvoje.

Mokymų metu nagrinėjami klausimai:

  • Kas yra laikoma patyčiomis?
  • Kokios yra patyčių pasekmės?
  • Kokie įpročiai gali mažinti patyčias?
  • Kodėl pedagogams nepavyksta sustabdyti patyčių ir ką daryti, kad tai pasikeistų?
  • Kokie vaikai tampa patyčių aukomis?
  • Kaip neužauginti to, kuris tyčiojasi?
  • Kokie suaugusiųjų veiksmai gali sustabdyti patyčias?
  • Kokį atsaką gali duoti vaikas, iš kurio tyčiojamasi?
  • Kaip turi reaguoti tėvai, kai sužino, kad iš jų vaikų tyčiojamasi?

Vertinimų komentarai

Augutis
Lektorius labai koncentruotai ir aiškiai atidengia esmę. Tai yra pagrindai, kuriuos privalome turėti visi. Ačiū lektoriui!

1 val 15 min + papildoma medžiaga + klausimai lektoriui

(4.00/1 balsas)

KOMENTARAI
1
PERŽIŪROS
28

Juris Belte

juris belte

LEKTORIUS

Konsultavimo patirtis nuo 1997 m. („Lokada”). Verslo vadybos bei psichologijos išsilavinimas, taip pat yra sertifikuotas NLP ir koučingo specialistas.

Mokymai
20