• Egu.lt
  • Verslui
  • Reklamos kampanijos startas, statistika, rezultatai
• Protinga reklama (5 mokymas) •

Reklamos kampanijos startas, statistika, rezultatai

reklamos kampanijos startas, statistika, rezultatai

54 min + papildoma medžiaga + klausimai lektoriui


Priskirti mokymą

„Protingos Reklamos“ seminaro penktoje dalyje pateikiama praktinė informaciją, apie tai, ką stebėti reklamos kampanijos metu, kaip stebėti, kokius rezultatus analizuoti, kur ir kaip juos tinkamai panaudoti.


Aktualumas

  • Nuosavų verslų savininkams;
  • Marketingo specialistams;
  • WEB projektų vadovams;
  • Reklamos agentūroms;
  • Visiems, besidomintiems e-komercija, internetine rinkodara.



Nagrinėjami klausimai

  • Kokius veiksmus būtina atlikti prieš startuojant reklaminei kampanijai?
  • Kodėl reikia reklaminės kampanijos prelaunch‘o, kas jis toks yra?
  • Kokius rodiklius stebėti vykdant reklaminę kampaniją ir jai pasibaigus?
  • Kaip reklamos kampanijos rezultatų išvadas panaudoti kitoje kampanijoje?
  • Kokie yra reklaminės kampanijos stebėjimo įrankiai?

 

54 min + papildoma medžiaga + klausimai lektoriui

(Nėra balsų)

KOMENTARAI
0
PERŽIŪROS
16

Martynas Jokubauskas

martynas jokubauskas

VERSLININKAS

Interneto reklamos agentūros „INTERNET IDEAS“ įkūrėjas ir vadovas, interneto sistemų ir reklamos inžinierius, konsultantas, inovatorius.

Mokymai
6

INTERNET IDEAS LTD

internet ideas ltd
Interneto reklamos agentūra, kuri specializuojasi nestandartinių interneto reklamos kompanijų kūrime ir įgyvendinime.