• Protinga reklama (3 mokymas) •

Reklamos kanalų ir priemonių pasirinkimas

2 val 16 min + papildoma medžiaga + klausimai lektoriui


Priskirti mokymą

„Protingos Reklamos“ seminaro trečioje dalyje dalinamasi praktinėmis žiniomis apie reklamos internete kanalus ir priemones.


Aktualumas

  • Nuosavų verslų savininkams;
  • Marketingo specialistams;
  • WEB projektų vadovams;
  • Reklamos agentūroms;
  • Visiems, besidomintiems e-komercija, internetine rinkodara.



Nauda

  • Sužinosite, kokia yra interneto reklamos kanalo sąvoką;
  • Išgirsite apie visus galimus interneto reklamos kanalus;
  • Sužinoste reklamos priemonės sąvoką;
  • Išgirsite kaip tinkamai pasirinkti interneto kanalą ar priemonę, siekiant reklaminės kampanijos tikslų;
  • Sužinosite, kaip be papildomų investicijų google paieškoje (SEO) užimti pirmaujančias pozicijas.

 

2 val 16 min + papildoma medžiaga + klausimai lektoriui

(Nėra balsų)

KOMENTARAI
0
PERŽIŪROS
33

Martynas Jokubauskas

martynas jokubauskas

VERSLININKAS

Interneto reklamos agentūros „INTERNET IDEAS“ įkūrėjas ir vadovas, interneto sistemų ir reklamos inžinierius, konsultantas, inovatorius.

Mokymai
6

INTERNET IDEAS LTD

internet ideas ltd
Interneto reklamos agentūra, kuri specializuojasi nestandartinių interneto reklamos kompanijų kūrime ir įgyvendinime.