Rinkodaros planas ant 1 lapo I Dalis

  • 1.
    Lektoriaus prisistatymas, mokymų darbotvarkės aptarimas
    0:05:39
  • 2.
    Sumanaus tikslo išgryninimas
  • 3.
    SMART tikslų formulavimo metodika
    0:04:38
  • 4.
    Praktinė užduotis: Sumanaus tikslo išgryninimas
    0:09:21
  • 5.
    Tikslinių klientų identifikavimas
  • 6.
    Pagrindiniai rinkos segmentavimo principai
    0:18:43
  • 7.
    Kliento personos sudarymas
    0:02:47
  • 8.
    Praktinė užduotis: Kliento personos sudarymas
    0:10:30
  • 9.
    Vertės kreivė ir konkurencinis pranašumas
  • 10.
    Žydrųjų vandenų strategija
    0:23:38
  • 11.
    Vertės kreivė: praktinė atvejo analizė
    0:12:47
  • 12.
    Vertės inovacijos kūrimas
    0:08:18
  • 13.
    Vertės inovacija: darbai
    0:02:36
  • 14.
    Vertės inovacija: problemos
    0:05:29
  • 15.
    Vertės inovacija: norai
    0:05:18
  • 16.
    Vertės inovacija: pasiūlymas
    0:04:06
  • 17.
    Vertės inovacija: sprendimai
    0:04:19
  • 18.
    Vertės inovacija: extra nauda
    0:02:07
  • 19.
    Vertės inovacija: produktai
    0:09:12
  • 20.
    Praktinė užduotis: Vertės klientams kūrimas
    0:04:55
  • 21.
    Efektyvaus pozicionavimo sukūrimas
  • 22.
    Kas yra pozicionavimas ir ką galima pozicionuoti?
    0:07:07
  • 23.
    Klausimas dalyviams: kaip save pozicionuojate
    0:01:12
  • 24.
    Pozicionavimo pavyzdžiai. Nuo ko pradėti?
    0:11:21
  • 25.
    Kaip kuriamas pozicionavimas. Pozicionavimo būdai ir formulė
    0:14:26
  • 26.
    Praktinė užduotis: Išgryninti pozicionavimo idėją
    0:07:09
  • 27.
    Pavyzdžių analizė ir diskusija: mokomės iš klaidų
    0:23:23
  • 28.
    Praktiniai rinkodaros strategijos aspektai
  • 29.
    Rinkodaros strategija teoriškai
    0:03:30
  • 30.
    Diferencijuotos rinkodaros strategijos pavyzdys
    0:09:17
  • 31.
    Nestandartinė rinodaros strategijas
    0:09:55
  • 32.
    7 sakinių rinkodaros strategija
    0:13:58
  • 33.
    Praktinė užduotis: 7 sakinių rinkodaros strategijos sukūrimas
    0:18:38

Priskirti mokymą

Konkurencija vis stiprėja. Reklamos efektyvumas mažėja. Rinkodaros kaštai didėja. Praėjo tie laikai kai į rinkodarą buvo galima žiūrėti pro pirštus ir užtekdavo kažkur kažkiek kažkaip pasireklamuoti. Norite išlikti versle ir suklestėti? Turite išsigryninti konkurencingą rinkodaros strategiją ir planą kaip ją sėkmingai realizuoti. Neužtenka vien suplanuoti... Juk galima planuoti ir planuoti, bet rezultatai ateina tik realiai atliekant veiksmus, t.y. iš įgyvendinimo. Tačiau ką ir kaip daryti, kad rinkodaros planas būtų ne tik efektyvus, bet ir realiai įgyvendintas? 
Dr. Donatas Jonikas sako, kad geras rinkodaros planas turi tilpti ant vieno lapo taip, kad jį visą turėtumėte prieš akis. Tai ne teorija, bet praktikoje daugybę kartų išbandyta ir pasiteisinusi metodika. Donatas knyga "Startup Evolution Curve" pasaulinėje Amazon platformoje pateko į geriausiai parduodamų knygų top5 „startuolių“ kategorijoje, o Kalifornijos universitetas ją net gi pradėjo naudoti kaip vadovėlį magistrantams! Tokių rezultatų Donatas pasiekė įgyvendindamas rinkodaros planą ant 1 lapo

Rinkodaros planas ant 1 lapo puikiai tinka, jei:
•    Neturite didelių resursų ir laiko „ilgai žaisti“
•    Aplinkybės per daug greitai keičiasi 
•    Esate orientuoti į tikslą ir tarpinius rezultatus
•    Norite susitelkti į tai, kas svarbiausia
•    "Jausti pulsą" matydami visa planą prieš akis 

Nauda Dalyviams:
Šiuose mokymuose sužinosite ne tik kaip toks planas atrodo, bet ir kaip žingsnis po žingsnio jį parengti Jūsų verslui. 

Esminiai klausimai, į kuriuos atsakoma:
1.    Kam reikalingas ir kaip sukuriamas efektyvus pozicionavimas?
2.    Kodėl svarbu identifikuoti savo idealų tikslinį klientą ir kaip tai padaryti? 
3.    Kas yra vertės kreivė ir kaip ji padeda atrasti konkurencinį pranašumą?
4.    Kaip paprastai ir praktiškai suformuluoti rinkodaros strategiją?
5.    Kaip pagal pardavimo tunelio etapus efektyviai suplanuoti rinkodaros priemones ir veiksmus?
6.    Kaip minimaliomis pastangomis, tačiau profesionaliai kontroliuoti rinkodaros plano įgyvendinimą?
7.    Kaip nustatyti, kurioje rinkodaros srityje turite problemų, kad galėtumėte jas išspręsti? 

Vertinimų komentarai

Spaudos

4 val 14 min + klausimai lektoriui

(5.00/1 balsas)

KOMENTARAI
1
PERŽIŪROS
8

Donatas Jonikas

donatas jonikas

PRANEŠĖJAS

Ekonomikos mokslų daktaras, rinkodaros praktikas.

Mokymai
2