• Sapnai (2 mokymas) •

Sąmoningas darbas su sapnais

  • 1.
    Anonsas
  • 2.
    Įžanga
    0:00:14
  • 3.
    Kliūtys
  • 4.
    Neatsimename sapnų
    0:01:12
  • 5.
    Nuovargis ir problemos
    0:00:37
  • 6.
    Simbolizmas, polimorfiškumas
    0:03:08
  • 7.
    Darbas su sapnais
    0:00:45
  • 8.
    Išsimiegame
    0:02:37
  • 9.
    Sapnų šventovė
    0:03:31
  • 10.
    Sapnų dienynas
  • 11.
    Sapnų dienynas: Pavadinimas
  • 12.
    Sapnų dienynas: Vieta
    0:01:33
  • 13.
    Sapnų dienynas: Laikas
    0:00:14
  • 14.
    Sapnų dienynas: Idėjos analizė
    0:01:18
  • 15.
    Dienos peržiūra
    0:01:48
  • 16.
    Kūno atpalaidavimas
    0:03:08
  • 17.
    Nakties ir dienos peržiūra
    0:01:07
  • 18.
    Išvedame dėsningumus
    0:00:19
  • 19.
    Išvedame dėsningumus: Vieta
    0:00:09
  • 20.
    Išvedame dėsningumus: Personažai
  • 21.
    Išvedame dėsningumus: Problema
    0:00:07
  • 22.
    Išvedame dėsningumus: Emocija
    0:00:41
  • 23.
    Sapnų analizė
  • 24.
    Sapnų analizė: Veikėjai
  • 25.
    Sapnų analizė: Dienos laikas
    0:00:32
  • 26.
    Sapnų analizė: Spalvos
    0:00:16
  • 27.
    Sapnų analizė: Emocijos
    0:00:19
  • 28.
    Sapnų analizė: Garsai, kvapai
  • 29.
    Sapnų analizė: Siužetas
    0:00:10
  • 30.
    Sapnų analizė: Finalas
    0:00:25
  • 31.
    Sapnų analizė: Daiktai
  • 32.
    Grupėje / asmeniškai
    0:10:28
  • 33.
    Užsakomieji sapnai
  • 34.
    Įsigilinimas į problemą
    0:01:39
  • 35.
    Idėjos
    0:01:49
  • 36.
    Problemos sprendimas
    0:07:45
  • 37.
    Košmarai
    0:08:13
  • 38.
    Sąmoningas sapnavimas

Priskirti

Šioje dalyje išgirsite, kaip galima sapnus panaudoti realiame gyvenime. Apžvelgsime kliūtis, su kuriomis susiduriama dirbant su sapnais, ir pateiksime darbo su sapnais eiliškumą. Papasakosime, kaip reikia analizuoti sapnus bei kuo tai naudinga.


Aktualumas

Mokymas skirtas žmonėms, norintiems daugiau sužinoti apie savo sapnus, išmokti juos valdyti, analizuoti bei jų dėka spręsti pasąmonėje glūdinčias problemas.


Tikslai

  • Pateikti kliūtys, kurios trukdo dirbti su sapnais;
  • Išnagrinėti darbo su sapnais eiliškumą;
  • Atskleisti, ką reikia daryti prieš užmiegant, norint tinkamai sapnuoti;
  • Papasakoti apie sapnų dėsningumų išvedimo principus;
  • Išmokyti analizuoti savo sapnus;
  • Apžvelgti sapnų analizės būdus;
  • Akcentuoti sapnų pažinimo naudą;
  • Supažindinti su sąmoningu sapnavimu ir jo lygiais.
     

Nagrinėjami klausimai

  • Kas trukdo dirbti su sapnais?
  • Ką galite padaryti, kad atsimintumėte sapnus?
  • Kiek sapnų susapnuojama per naktį?
  • Kas yra sapno simbolių daugialypiškumas?
  • Kokie sapnų dienyno rengimo principai?
  • Dėl kokių priežasčių žmonės neužmiega?
  • Kokie yra kūno atpalaidavimo būdai prieš miegą?
  • Kiek reikia sukaupti sapnų, kad juos jau būtų galima analizuoti?
  • Laisvų asociacijų metodo taikymas sapnų analizėje.
  • Į ką reikėtų atkreipti dėmesį sapne?
  • Kodėl sapnininkai nėra tinkami sapnų interpretavimui?
  • Kokia yra sapnų analizės grupėje eiga ir principai?
  • Ar kiekvienam žmogui reikėtų dirbti su sapnais?
  • Kodėl vyksta problemų sprendimas per sapnus?
  • Kas yra užsakomieji sapnai?
  • Kokia prasmė užsakinėti sapnus?
  • Kokie yra sąmoningo sapnavimo privalumai?

Vertinimų komentarai

Ieva
Labai įdomūs , įtraukiantys mokymai.

Renata

Arminas

Ilma
Patiko, daug kas buvo girdėta. Norėjosi daugiau pavyzdžių

Audrė

Jurgita G.
tikrai labai daugiau dar video apie sapnus :)

Gintare J.
Sita dalis labai :)

Svajune K.
nerealiai patiko!

1 val. 43 min.
+ Klausimai lektoriui
(4.62/8 Balsai)

Komentarai
8
Peržiūros
282

Marius Daugelavičius

marius daugelavicius

Psichologijos mokslų daktaras (Psy.D)

Profesionalus psichologas, psichologijos mokslų daktaras (Psy.D), asmenybės ugdymo ir koučingo treneris. Transpersonalinės psichologijos asociacijos "Visas Pasaulis manyje" prezidentas.

Mokymai
48

Mokymai Verslui, UAB

mokymai verslui, uab
Mūsų įmonė siūlo jums naujieną Lietuvoje - individualius mokymus. Tai yra asmeniniai seminarai, kurių programa yra priderinama prie konkretaus žmogaus poreikių ir galimybių.