Pardavimai ir klientų aptarnavimas telefonu


Priskirti mokymą

Šiandien vis daugiau pardavimų vyksta telefonu. Vis dėlto, tik nedidelė dalis pardavėjų išnaudoja visas galimybes – tam reikia specialių žinių ir įgūdžių.

Video seminare Jūratė Boguckaitė padės suprasti pardavimo telefonu subtilybes, psichologiją ir pagerinti pardavimų rezultatus. 


Aktualumas

Pardavimo ar klientų aptarnavimo telefonu specialistams, siekiantiems pagerinti savo rezultatus, nusistatyti asmeninių bendravimo įgūdžių su klientais stipriąsias ir silpnąsias puses bei išmokti trūkumus paversti privalumais. 


Nagrinėjami klausimai

  • Kaip reikia pasiruošti pokalbiui telefonu su klientu?
  • Kokie yra pardavimo ir klientų aptarnavimo telefonu tikslai bei kokios priemonės padeda juos pasiekti?
  • Kokie yra pasitikėjimo savimi, bendraujant telefonu ženklai?
  • Kokie ženklai, bendraujant telefonu byloja apie nepasitikėjimą savimi?
  • Kokia yra sėkmingo pokalbio telefonu eiga?
  • Kokios yra bendravimo telefonu taisyklės?
  • Kodėl bendraujant su klientais, kyla prieštaravimai ir kaip juos suvaldyti?
  • Kas yra aktyvus klausymasis?
  • Kokie įgūdžiai svarbiausi profesionaliam pardavėjui?

 

Vertinimų komentarai

Išsamus ir nuoseklus seminaras, lengvai perprantamas, suteikiantis naudingos informacijos, kurią pravartu panaudoti praktikoje.

1 val 42 min + klausimai lektoriui
(5.00/1 balsas)

KOMENTARAI
1
PERŽIŪROS
74

Jūratė Boguckaitė

jurate boguckaite

LEKTORĖ

Jūratė Boguckaitė - lektorė, daugiau nei 15 metų vedanti mokymus, sertifikuota darbuotojų kompetencijų vertinimui ir mokymų vedimui naudojant Facet5 ir Inscape Publishing metodikas.

VersloKursai.lt

verslokursai.lt
Tai nuotolinių video mokymų platforma, kurioje, bendradarbiaujant su profesionaliais mokymų organizatoriais, konsultantais bei ekspertais pateikiamos verslui aktualūs nuotoliniai video mokymai.