• Efektyvios pardavimų strategijos: įtakos psichologija (5 mokymas) •

Produkto kainos pateikimas ir argumentavimas

  • 1.
    Kainos dydžio suvokimas
    0:01:42
  • 2.
    Ikiprezentacinis kainos pateikimas
    0:04:50
  • 3.
    Praktinis pritaikymas
    0:01:26
  • 4.
    „Kainos delsimo“ strategija
    0:01:06
  • 5.
    Praktinis pritaikymas
    0:03:48
  • 6.
    Poprezentacinis kainos pateikimas
    0:00:54
  • 7.
    Strategija „Mėsainis“
    0:01:45
  • 8.
    Strategija "Kainos laiptais žemyn“
    0:03:07
  • 9.
    Dalies reziumė
    0:00:56
  • 10.
    Kainos sakymo taisyklės
    0:01:46
  • 11.
    Reziumė
    0:03:03
  • 12.
    Kaip spręsti konfliktus pardavimo procese?
    0:02:36
  • 13.
    Konstruktyvūs ir destruktyvūs konfliktai
    0:00:52
  • 14.
    Destruktyvūs konfliktai
    0:08:19
  • 15.
    Konstruktyvūs konfliktai
    0:04:51
  • 16.
    Destruktyvaus konflikto pakeitimas konstruktyviu
    0:08:54
  • 17.
    Išėjimas iš konflikto
    0:07:18
  • 18.
    Reziumė
    0:01:31
  • 19.
    Klausimai – Atsakymai
    0:32:16

Priskirti mokymą

Peržiūrėję 5-ą mokymą Jūs sužinosite:

Kaip pasakyti kainą, kad klientas jos neišsigąstų? (Lektorius – Kostas Zalatoris)

Kaina – tai viena produkto charakteristikų. Dažniausiai kaina klientui yra per didelė, jei jis nieko arba mažai žino apie tai, kaip teigiamai svarstomas produktas paveiks kliento gerovę. Todėl kainą reikia pardavinėti, aiškinant produkto naudą.
 

Kaip spręsti konfliktus pardavimo procese? (Lektorius – Marius Daugelavičius)

Konfliktas su klientu praktiškai nubraukia galimybę jam parduoti. Atskleisime kaip to išvengti ir kaip valdyti konfliktines situacijas bei jas pervesti į konstruktyvias išeitis.


Video mokymą sudaro

  • Lektoriaus Kosto Zalatorio paskaita;
  • Lektoriaus Mariaus Daugelavičiaus paskaita;
  • Abiejų lektorių konsultacija, t.y. dalyvių klausimai - lektorių atsakymai;
  • Prie video seminaro gausite aptartos temos įgūdžių formavimo užduotis.
     

Aktualumas

  • Vadybininkams, dirbantiems aktyvių tiesioginių pardavimų srityse:
    - Verslas verslui (B2B),
    - Verslas fiziniam asmeniui (B2C),
    - Verslas valstybiniam sektoriui (B2G).
  • Tiek pradedantiems vadybininkams, tiek jau patirtį sukaupusiems pardavimo vadybininkams.
     

Tai penktasis mokymas „Efektyvios pardavimų strategijos“.  Pilną kursą sudaro 10 mokymųNorėdami sužinoti kaip parduoti DAUGIAUBRANGIAU ir LENGVIAU siūlome įsigyti visą mokymų komplektą "Efektyvios pardavimų strategijos: įtakos psichologija".

 

1 val 31 min + papildoma medžiaga + klausimai lektoriui

(Nėra balsų)

KOMENTARAI
0
PERŽIŪROS
6

Kostas Zalatoris

ORGANIZACINĖS PSICHOLOGIJOS MAGISTRAS

Kostas Zalatoris yra sukaupęs 23 metų patirtį aktyvių tiesioginių pardavimų srityje, kurioje nuolatos buvo vienas iš geriausių pardavimų vadybininkų, sėkmingai pasiekdavo išsikeltus tikslus.

Mokymai
11

Marius Daugelavičius

marius daugelavicius

PSICHOLOGIJOS MOKSLŲ DAKTARAS (PSY.D)

Profesionalus psichologas, psichologijos mokslų daktaras (Psy.D), asmenybės ugdymo ir koučingo treneris. Transpersonalinės psichologijos asociacijos "Visas Pasaulis manyje" prezidentas.

Mokymai
48

VersloKursai.lt

verslokursai.lt
Tai nuotolinių video mokymų platforma, kurioje, bendradarbiaujant su profesionaliais mokymų organizatoriais, konsultantais bei ekspertais pateikiamos verslui aktualūs nuotoliniai video mokymai.