Klientų aptarnavimas II dalis

1 val 12 min + klausimai lektoriui

Įsigijus VIDEO mokymą, peržiūrų skaičius ir laikas neribojami


Ar žinote, kad geras klientų aptarnavimas klientams yra savaime suprantamas dalykas? Dauguma tiesiog „gero“ aptarnavimo net nevertina, nes tai atrodo natūralu. O kaip gi gali būti kitaip?

Šiuolaikiniame pasaulyje esminis dalykas aptarnaujant klientus yra gebėjimas viršyti kliento lūkesčius. Štai tokiu būdu užtikrintai rasite kelią į kliento širdį, o ir labiau mėgausitės savo darbu.


Šių video mokymų metu klientų aptarnavimo specialistė kalbės apie pirmojo įspūdžio svarbą, kūno kalbą, balsą bei žodžius, aptars etiketą bendraujant telefonu ir el. paštu. Sužinosite, kaip išsiaiškinti, ko išties reikia Jūsų klientui bei kaip tinkamai pateikti pasiūlymą. Taip pat bus išsamiai kalbama, apie tai, ką daryti, kilus prieštaravimams bei kaip užbaigti aptarnavimo procesą. 

Kam skirtas mokymas:

  • Dirbantiems klientų aptarnavimo srityje (pardavėjai, klientų aptarnavimo specialistai, administratorės, vadybininkai...).
  • Norintiems į klientų aptarnavimo procesą pažvelgti giliau ir atsakingiau.

Nauda dalyviams (kokius gebėjimus įgys, ką išmoks):

  • Įgausite daugiau pasitikėjimo savo jėgomis aptarnaujant klientus.
  • Sužinosite, kaip padaryti puikų įspūdį klientui.
  • Išmoksite kalbėti ir klausinėti efektyviau.
  • Puikiai išmanysite etiketą bendraujant telefonu ir el. paštu.

Esminiai klausimai, į kuriuos atsakoma šiame mokyme: 

  • Kaip per pirmas sekundes padaryti puikų pirmą įspūdį?
  • Kokie yra svarbiausi pirmojo įspūdžio komponentai?
  • Koks yra etiketas bendraujant su klientais telefonu ir el. paštu?

  • Kaip tinkamai išsiaiškinti, ko reikia klientui?
  • Kokių klausimų geriau neuždavinėti? 

  • Kaip patraukliai pateikti pasiūlymą, sprendimą?
  • Kaip tinkamai reaguoti iškilus prieštaravimams?
  • Kaip efektyviai užbaigti aptarnavimą?
(Nėra balsų)

KOMENTARAI
0
PERŽIŪROS
12

Rasa Borodina

rasa borodina

LEKTORĖ

Įmonės UAB „Pergalingi sprendimai“ (WIN Solutions) bendraįkūrėja. Įmonė užsiima personalo atranka ir ugdymu. Rasa yra lektorė, koučerė, personalo atrankų specialistė.

Mokymai
3