• Pardavimai ir klientų aptarnavimas parduotuvėje (1 mokymas) •

Pirkėjų tipai ir lūkesčiai

2 val 15 min + testai + klausimai lektoriui


Priskirti mokymą

Žmogus atėjo į Jūsų parduotuvę, kažką apžiūrėjo, apsižvalgė ir nieko nepirkęs išėjo. Pažįstama situacija? Jai kartojantis, po truputį mažėja ir motyvacija parduoti. Bandote paskatinti potencialius pirkėjus nuolaidomis, tačiau ir tai nepadeda didinti apyvartos?

 

Justas Gavėnas atskleis, kodėl pardavėjo vaidmuo ypač svarbus siekiant padidinti pardavimus, kokie yra pirkėjų tipai bei kaip juos atpažinti ir patenkinti jų poreikius. Tai leis sustiprinti pardavimo procesą, kokybiškiau aptarnauti klientus ir pagerinti pardavimų rezultatus.  


Aktualumas

Parduotuvių savininkams, norintiems efektyviai vadovauti pardavėjams. Taip pat patiems pardavėjams, siekiantiems kokybiškiau aptarnauti klientus ir padidinti esamus pardavimus.  



Nagrinėjami klausimai

  • Kaip veikia parduotuvė? Kokia yra pardavėjo, o kokia kliento rolė?
  • Kuo susijęs kliento aptarnavimas ir svečių priėmimas namuose?
  • Kokie yra klientų aptarnavimo ir pardavimų etapai?
  • Kas yra lojalus klientas?
  • Kokie yra dažniausiai pasitaikantys su pirkėjų elgsena susiję iššūkiai?
  • Kaip įvertinti, ar klientas patenkintas aptarnavimu?
  • Kaip derėtų aptarnauti klientus, jeigu norite padidinti pardavimus?
  • Kokie yra pirkėjų lūkesčiai bendraujant su pardavėju?
  • Kokios yra svarbiausias pardavėjo savybės?
  • Kuo remdamasis klientas vertina pardavėją?
  • Kokie yra klientų aptarnavimo, pardavimo etapai?
  • Kokie yra pagrindiniai klientų tipai, kaip juos atpažinti?
  • Ko klientui reikia iš pardavėjo emociniame ir racionaliame lygmenyje?

 

Vertinimų komentarai

Alina P.
labiausiai tai Linos komentaras patiko :)

Lina C.
Labai teisingas video, reikia ji paziureti tom mergaitem, kur ieini i parduotuve, o jos sedi, nosi krapsto, mobiliaku sneka, kartais nagus lakuoja. Kartais pasijunti, kad vos ne sutrukdei, kad drisai ju akiraty pasirodyt. o po dar buna girdi kaip burba "niekas nieko neperka, kryze, kryze". bet nesakau, kad tik jos kaltos, kazi ar kas pajudina bent pirstuka, kad priimant i darba juos butu apmokintos, kaip bendrauti, ka sakyti, pasako kasa cia, pirkejas ieina, ka perka, pajami pinigus, atiduodi preke ir ate. manau giliai isisaknijusi si problema, bet sis seminaras manau nors kazkiek pagelbetu, ir nebrangus ypac tiems gailiugoms darbdaviams, kur gaili investuoti nors kiek i darbuoja, o reikalauja bala zino ko. tai tiek.

Indrė V.
Geras seminaras! Ir noriu patvirtinti, kad labai svarbu žinoti klientų tipus, nes kitaip niekaip nesugebėsi parduoti - anksčiau man taip buvo kai su visais vienodai šnekėjau, tai vienodai niekas ir nepirko.

Gabija K.
Labai patiko ir davė naudos!

Natalija O.
Pardaveja dirbu jau apie 10 metu ir niekas musu nemokino, kad kreipti demesi i klienta. Sake, ateina, jei ko paklausia parodai, jei ne - nelendi i akis, perka tai parduodi ir viskas. As seniai sakiau, kad reikia aiskintis, ko klientas iesko, ko jam rekia, bet vedeja sake, kam cia vargti. Bet kai parodziau sita video, tai klausimu nekilo. Dabar ir daugiau zmoniu ateina ir perka daugiau ir mane galu gale ivertino!

2 val 15 min + testai + klausimai lektoriui

(5.00/5 balsai)

KOMENTARAI
5
PERŽIŪROS
211

Justas Gavėnas

justas gavenas

CMC

Justas Gavėnas, CMC – sertifikuotas vadybos konsultantas (CMC, Certified Management Consultant), EKT verslo plėtros vadovas.

Mokymai
7

Talentų namai, UAB

talentu namai, uab
„Talentų namai“ – profesionalių ir kvalifikuotų konsultantų komanda, kuri kuria ir įgyvendina unikalias praktinių mokymų programas, teikia konsultacines paslaugas ir ugdo komandinę dvasią.