• Pardavimai ir klientų aptarnavimas parduotuvėje (2 mokymas) •

Bendravimo subtilybės ir pardavimo etapai


Priskirti

Žmogus atėjo į Jūsų parduotuvę, kažką apžiūrėjo, apsižvalgė ir nieko nepirkęs išėjo. Pažįstama situacija? Jai kartojantis, po truputį mažėja ir motyvacija parduoti. Bandote paskatinti potencialius pirkėjus nuolaidomis, tačiau ir tai nepadeda didinti apyvartos?

 

Šioje mokymo dalyje lektorius ne tik pristatys visus pardavimų bei klientų aptarnavimo etapus, apžvelgs, į ką reikia atkreipti dėmesį kiekviename etape, bet ir paaiškins, kas svarbiausia, siekiant ne tik paskatinti klientą įsigyti prekę, bet ir užtikrinti kliento pasitenkinimą visu aptarnavimo procesu.


Aktualumas

Parduotuvių savininkams, norintiems efektyviai vadovauti pardavėjams. Taip pat patiems pardavėjams, siekiantiems kokybiškiau aptarnauti klientus ir padidinti esamus pardavimus.  


Nagrinėjami klausimai

  • Kokie yra pardavimo, klientų aptarnavimo etapai? Kokių pardavėjo savybių reikia kiekviename etape?
  • Kaip veikia pardavėjo nuostatos bei asociacijos, bendraujant su klientu?
  • Ką atskleidžia neverbalinė, t. y. kūno kalba?
  • Kas svarbiausia aiškinantis klientų poreikius?
  • Kas daro didžiausią įtaką kalbėtojo pranešimo struktūrai, stiliui, turiniui?
  • Kokios yra aktyvaus klausymo bei klausimų uždavimo technikos?
  • Kaip pagerinti informacijos klientui perdavimą?
  • Kokios yra galimos kliento baimės, įsivaizduojamos rizikos renkantis produktus ar paslaugas?
  • Kokie yra pagrindiniai klientų motyvai apsisprendžiant, pirkti ar ne?
  • Kas yra aktyvus klausymasis, kokios pagrindinės jo taisyklės?
  • Kada ir kokio tipo klausimus reikia užduoti klientui?
  • Kokiais etapais reikia atlikti papildomos prekės siūlymą?
  • Kaip atpažinti, ar klientas jau yra pasiruošęs pirkti?
  • Kokie yra 5 būdai, padedantys greičiau bei efektyviau pabaigti pardavimo veiksmus, paskatinti klientą apsispręsti ir įsigyti prekę?

 

Vertinimų komentarai

Lina C.
viska issakiau prie pirmos dalies, zodziu labai siulau visokiu parduotuviu mazyciu didesniu pardavejoms ir ju vedejoms paziuret, supras, ka netaip daro.

Jurgita L.
Šaunus seminaras!

Aiste P.
Na va, paziurejau abi dalis, dabar nekantrauju viska isbandyti rytoj darbe!

Onutė P.
Labai vertingas seminaras pardavėjams, tikrai siūlau pažiūrėti.

Natalija O.
Ziurejau abi dalys, labai geras. Siulau paziureti ir direktoriams tada labiau ir pardavejus supras.

2 val. 19 min.
+ Klausimai lektoriui
(4.80/5 Balsai)

Komentarai
5
Peržiūros
87

Justas Gavėnas

justas gavenas

CMC

Justas Gavėnas, CMC – sertifikuotas vadybos konsultantas (CMC, Certified Management Consultant), EKT verslo plėtros vadovas.

Mokymai
7

Talentų namai, UAB

talentu namai, uab
„Talentų namai“ – profesionalių ir kvalifikuotų konsultantų komanda, kuri kuria ir įgyvendina unikalias praktinių mokymų programas, teikia konsultacines paslaugas ir ugdo komandinę dvasią.